Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
Regisztrációs korlátozások
Izgalmas volt a verseny. Végre megint szerethető az F1. Élvezzük ki, mert a jövő szezonban jön a glória, és már nem lesz olyan jó nézni.Jó volt a magyar futam.
Vettel nyert, Raikkönen a màsodik. Csak így tovàbb!(y) Hajrà, hajrà!
Amit viszont Verstappen alkotott...szerintem nagyon nem volt fair.
Nekem olyan érzésem volt, mintha a száraz pályára való mentalitással ugrottak volna neki a rajtnak, de hát 10 év óta először esett az eső...A srácoknak nem nagyon sikerült elfordulni az egyes kanyarban se
Láttam egy pont szemből lassított videót. Azon jól látszik, hogy Kimi végig teljesen egyenesen ment, egészen a csattig. Vettel viszont torpedóként közeledett Verstappen felé. Verstappen megijedt és picit rántott a kormányon. Innentől elszabadult a pokol. Kérdés, hogy Vettel elfért volna-e, ha Verstappen nem mozdul? Jó eséllyel nem.
A Red Bull a Ferrarit okolja és fordítva. De őszintén ki az aki nem rántja el a kormányt ösztönből, ha egy torpedó közeleg oldalról?
Micsoda időmérő volt.Màr azt hittem ,hogy Max viszi a prímet,erre jön Seb és behúzza .Yes
Tapatalkkal küldve az én MHA-L29 eszközömről
Hamilton kieshetne az első kanyarban, azt bírnám. Mondjuk Raikkonen fellökhetné.Gyönyörű volt, VB-re ugyan már nincs esélye, de ezt meg kellett csinálni legalább az időmérőn, verseny meg csak holnap lesz. Sajnos MadMax ott van mellette és ő tuti nem fog finomkodni ha helyezésről van szó így félek nem kicsit hogy problémák lesznek a rajtnál
De szorítunk a legjobbakért
Inkább MadMax legyen aki vele együtt elszállHamilton kieshetne az első kanyarban, azt bírnám. Mondjuk Raikkonen fellökhetné.
Kubica is vitt volna pénzt (igaz ,fele annyit mint Szirotkin),és mint tapasztalat több lett volna vele a csapatban.Sajnos szerintem a pénz dominált ez esetben ,és nem a tapasztalat.Kubica még fel is ajánlotta hagyj kapja meg az első 8 futamot ,és ha nem megy a versenyzés ,akkor felreáll.Én ha csapatfőnök lettem volna ,valószínüleg meglépem ezt.Már csak a marketing értéke miatt is.Aztán meg....ha jobban bele gondolok ,így sem jár rosszul a csapat.Van lóvé Szirotkin jóvoltából,és van egy tapasztalt tesztpilótájuk is .2 legyet egy csapásra.Sajnos nem a Williamst hibáztatom ebben a helyzetben. Nincs mögötte nagy gyár, muszáj bevállalni egy fizetős pilótát. Kettőt. Viszont valahogy tényleg regulázni kéne a pénzköltekezést. Mert az abnormális, amikor a Ferrari 2017-ben 10 millió eurót költ kizárólag arra, hogy a versenyeken a meghívott vendégeit ellássa...
“2017-ről 2018-ra nem igazán változtak a szabályok, így a VF-18-as a tavalyi autónk továbbfejlesztése. Az újratervezés helyett a finomításon volt a hangsúly. A már tavaly is felbukkant elemek láthatók az idei autón is. A 2017-es autónk alapjában egész jó volt, de nem mindig sikerült kihoznunk belőle a maximumot, ezen akartunk változtatni 2018-ra. A lehető legkönnyebbé tettük az autót, hogy a lehető legtöbb ballasztot használhassuk. Sikerült jobban elosztanunk a tömeget” – folytatta a szakember.Festésre és fotóra is szép de az újdonságokat, részleteket jól leplezi a fotós Mondjuk idén mivel nem volt szinte szabály módosítás sok újdonságot lehet látni sem fogunk (persze cápa uszony eltűnik, jött ez a rohadék glória) max a festésben, de a nagyokra már felettébb kíváncsi vagyok. holnap jön a williams aztán jövő héten mindenki más is.
Sauber tényleg szép ,bár nekem a Haas versenygépe is nagyon bejön.Kiváncsi leszek a nagyágyúkraMa ismét két autóval bővült a megjelenések száma.
Renault
View attachment 49709
Alfa Romeo Sauber
View attachment 49710
View attachment 49711
View attachment 49712
Eddig nálam a sauber vezet, gyönyörű festés, az kérdéses hogy mennyire lesz hatékony még, ha eltalálják az aero-t akkor a 2018as ferrari motoron nem fog múlni. Igaz mindenki első akar lenni idén a nyilatkozatok alapján