Van egy olyan jelenség, ami hajócsavaroknál fordul elő inkább, ez a kavitáció, amikor a gyors forgás miatt buborékok keletkeznek a lapátokon és széteszi a fémet. Itt nem tudom mennyire számít, de biztos, hogy nem jó ha levegősödik, hiszen a tengelyt is a víz "keni" meg egyfajta egyenetlen járást is eredményez, szóval tartósan biztos, hogy a tengely, vagy a rotor kárára megy.
Nemrégiben az 54 literesem 2213-as
Eheim Classic szűrőjével szenvedtem. Ott is a fejtömítés csak egy sima O gyűrű. Az sem folyatott,de mégis folyamatosan lelevegősödött. Gyári tömítés kicsit drága bele szerintem, meg nagyon puha is. csapágyboltban ugyan nem volt olyan méret épp, csak rendelésre hoztak volna. De tudtak adni méterben 400Ft-ért olyan gumit amiből tudtam csinálni. Igaz, hogy keményebb, és nehezebben ment a helyére, de azóta tökéletes, és egyáltalán nem levegősödik.