• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Budapest

Sziasztok!

lehet újra lecsekkolom a faunát, az viszonylag még közel van. Rég jártam ott.

Melyiket?
Mert az Atlantisz Fauna is elköltözött az Eötvösből az Izabella u. 94-be.
A meglepő az hogy semmit nem változott megjelenésében a bolt, maradt ugyanaz a retro hangulat és a tulajdonos is!

AmegA
 
Sajna növényből meg dekorokból a ga után az aquadepo volt a legerősebb. Meg hát jófejek voltak Norbiék is.
Vadvilág ami még okés itt Pesten aztán tényleg kifújt.

Kis piac, kis foci. :(
 
Sajna növényből meg dekorokból a ga után az aquadepo volt a legerősebb. Meg hát jófejek voltak Norbiék is.
Vadvilág ami még okés itt Pesten aztán tényleg kifújt.

Kis piac, kis foci. :(
ezt a kis focis dolgot nem mindenhol gondolják így :D:p

Viszont én tényleg nem értem hogy Bp-en miért nem lehet egy normális akvarista bolt. Azért nem olyan kis város. És mégis tényleg olyan mint amikor gyerek voltam. Kb minden helyen van kavicsaljzat (na az viszont minden neonszínben is), kommersz táp, néhány giccses dekor, gagyi ipari akváriumok, néhány technikai eszköz. És a szokásos beteg halakkal teli akváriumok szokásos három féle hallal.
Tényleg ennyire igénytelenek az átlaghaltartók? Vagy csak esélyük sincs megtudni hogy jelenleg hol is tart az akvarisztika...
kiábrándító.

Ui.: meg lehet kövezni de a vadvilág sem nőtt a szívemhez mikor egyszer ott jártam.
 
ezt a kis focis dolgot nem mindenhol gondolják így :D:p

Viszont én tényleg nem értem hogy Bp-en miért nem lehet egy normális akvarista bolt. Azért nem olyan kis város. És mégis tényleg olyan mint amikor gyerek voltam. Kb minden helyen van kavicsaljzat (na az viszont minden neonszínben is), kommersz táp, néhány giccses dekor, gagyi ipari akváriumok, néhány technikai eszköz. És a szokásos beteg halakkal teli akváriumok szokásos három féle hallal.
Tényleg ennyire igénytelenek az átlaghaltartók? Vagy csak esélyük sincs megtudni hogy jelenleg hol is tart az akvarisztika...
kiábrándító.

Ui.: meg lehet kövezni de a vadvilág sem nőtt a szívemhez mikor egyszer ott jártam.
Várd ki a végét amikor majd a GA 10 boltjából kettő pesten lesz. :D
 
Nem egyszerű a boltosok élete. De totális szemléletváltás kellene ahogy a fentiekből is olvasható, hogy a kor igényeinek megfeleljenek.
Úgy látszik nem volt elég az elmúlt kb 9 évi tevékenységünk, hogy ezt megváltoztassuk. Néhány területen látunk fejlődést és összességében sajna nem. Próbálkozások vannak, de többre lenne szükség.

Aki nem vált és nem képes haladni, ott csak idő kérdése mikor lesz bezárás.

A mai világban nem lehet fenntartani egy boltot, ami 20-30 éve pötyögött. A munkabérek azóta az egekben. A hobbi sokat fejlődött és ezeket a cuccokat meg kell tudni mutatni, használni és a tapasztalatot átadni. Így lehet eladni valamit. Erre van igénye a vevőnek.
Boltosok részéről sokkal keményebb befektetésre van szükség, amit nem mindenki akar vagy tud meglépni.

Nem lehet homokba dugni a fejünket. Ma már mindenhol okostelefon, internet, az euban vagyunk. Versenyezni kell a külföldi boltokkal is. Ott az ibéj, ali meg a 40 rabló. :)
Haladni kell a korral. Amikor a tesco, ikea-ban is te kasszázol magadnak, a mekiben okos kioskon adod le a rendelést a pultos helyett. Az utcán elektromos autók rohangálnak, lassan itt az önvezető autók ideje, akkor nem lehet ugyanazt tolni mint 20-30 éve.

Ahhoz, hogy ez a befektetés megtérüljön pedig ki kell szélesíteni a hobbit. Ha senki nem reklámoz, nem csinál kedvet, akkor szép lassan elkopnak a vevők és velük együtt a boltok is.
Én nem látom, hogy a fenti boltok között hatalmas reklámozás lenne bármilyen szinten. És ők még a nevesebb, kiemeltebb boltok közé tartoznak. Nem lehet arra várni, hogy majd bemegy a vevő egyszer a boltba. Ez nem működik.
 
Utoljára módosított:
Nem egyszerű a boltosok élete. De totális szemléletváltás kellene ahogy a fentiekből is olvasható, hogy a kor igényeinek megfeleljenek.
Úgy látszik nem volt elég az elmúlt kb 9 évi tevékenységünk, hogy ezt megváltoztassuk. Néhány területen látunk fejlődést és összességében sajna nem. Próbálkozások vannak, de többre lenne szükség.

Aki nem vált és nem képes haladni, ott csak idő kérdése mikor lesz bezárás.

A mai világban nem lehet fenntartani egy boltot, ami 20-30 éve pötyögött. A munkabérek azóta az egekben. A hobbi sokat fejlődött és ezeket a cuccokat meg kell tudni mutatni, használni és a tapasztalatot átadni. Így lehet eladni valamit. Erre van igénye a vevőnek.
Boltosok részéről sokkal keményebb befektetésre van szükség, amit nem mindenki akar vagy tud meglépni.

Nem lehet homokba dugni a fejünket. Ma már mindenhol okostelefon, internet, az euban vagyunk. Versenyezni kell a külföldi boltokkal is.
Haladni kell a korral. Amikor a tesco, ikea-ban is te kasszázol magadnak, a mekiben okos kioskon adod le a rendelést a pultos helyett. Az utcán elektromos autók rohangálnak, lassan itt az önvezető autók ideje, akkor nem lehet ugyanazt tolni mint 20-30 éve.

Ahhoz, hogy ez a befektetés megtérüljön pedig ki kell szélesíteni a hobbit. Ha senki nem reklámoz, nem csinál kedvet, akkor szép lassan elkopnak a vevők és velük együtt a boltok is.
Én nem látom, hogy a fenti boltok között hatalmas reklámozás lenne bármilyen szinten. És ők még a nevesebb, kiemeltebb boltok közé tartoznak. Nem lehet arra várni, hogy majd bemegy a vevő egyszer a boltba. Ez nem működik.
Nagyjából egyetértek veled.[emoji6]

Tapatalkkal küldve az én Lenovo P1a42 eszközömről
 
Viktor, én - bár abban igazad van, hogy a marketing nagyon fontos lenne - abban látom a legnagyobb problémát, hogy egyszerűen nem látják, nem akarják látni a boltok az egyre szélesebb igényeket. Vagy látják de nem akarnak árukészletbe invesztálni, stb.
Könyörgöm, épp tegnap merült fel az egyik topikban, hogy az aquafaunában az egyik fórumtársnak nem voltak hajlandóak átlátszó szilóval ragasztani a megrendelt egyedi méretű akvát csak feketével... mondjuk én ilyenkor azt mondtam volna, hogy akkor megrendelem máshol... Az, hogy fonnyadt, döglődő növényeket látsz a legtöbb helyen, már alap. A hal és dekorválaszték is kb. ugyanaz mindenhol.

Pesten jelen pillanatban - és nem reklámozni akarom őket - egyedül a vadvilágban látok valami minimális törekvést az akvakertészek kiszolgálásában. Sok GA által forgalmazott termék köztük növény, nem sok de azért valamennyi dekor, normális halválaszték... Mondjuk pénteken ott is láttam taiwanként árult bumblebeet, mondom srácok ez nem taiwan és sose volt az, azt mondták ők is így kapták a nagykerből. :D
 
Bár ott tartanánk már. :D
Azt nem tudom elképzelni, hogy a Ga-nak 10 boltja legyen, de azt igen, hogy a negyedik után átmegy franchise-ba. Megszabja a minőséget, a szaktudást, a bolt méretét, küllemét az áruválasztékot és kötelező a boltnak fenntartani 1 hi-tech akvát 15nm-enként stb...

McDonaldsak is van pénze abból, hogy nem ő üzemeltet hanem minden bolt egy-egy magyar vállalkozó tulajdona. Itt is biztos megoldható ez. Ha bemész egy GA botba és leesik az állad a látottaktól az egy piszok nagy vonzerő. Az a bolt ahol csak üres haltartó akváriumok vannak, nem mutatnak példát nem hoznak kedvet. Amikor viszont nem tudsz olyan falra nézni, hogy ne essen le az állad akkor felmerül benned, hogy én is akarok egyet. A gyerek meg sír, hogy ő is és akkor lesz egy nano is.
 
Olvasgatom itt a hozzászólásokat, és az érintett üzletekben már sokszor jártam (Aquafauna, Aquadepo), így szeretném leírni én is a véleményemet, hátha valakinek megspórolok egy utat.

Aquadepo: Nagyon szerettem odajárni, a halkínálat elképesztő, és növények terén is volt egy kevés választék, de a kiszolgálás kárpótolt mindenért: a hölgy mindig segítőkész és kedves volt, rengeteget lehetett vele beszélni. Nagyon szomorú vagyok, hogy elköltöztek a világ végére, és ráadásul nem is az az arculat, ami volt. GA és Aquadepo kombó volt a kedvencem!

Aquafauna: Senkinek nem ajánlom! Ahányszor voltam ott, annyiszor csalódtam. Sosem voltak kedvesek, mindig úgy kellett könyörögni, hogy kiszolgáljanak. Igazából úgy néznek a vásárlóra, mintha valami illetéktelen ember lenne, és miért zavarja éppen őket. A halak általában már kifejlett, óriási példányok voltak, amit személy szerint nem kedvelek. Hogyha halat vásárolok, mindig az a cél, hogy minél fiatalabb és egészségesebb példányokat szerezzek be. Na ilyet nem tudtam ott, mert mindegyik már bőven kifejlett volt, mintha már 1-2 évesek lennének. Egyszer az idősebb eladónő telefonált a pultnál, mikor várakoztam: valaki akváriumot szeretett volna készíttetni, de nem tudta pontosan, hogy milyen üvegvastagság legyen, ezért érdeklődött telefonon. A nő olyan flegmán és lekezelően beszélt, hogy nem sikerült megegyezniük, majd jól lecsapta az eladónő a telefont, és mondta a magáét. Ezután ugyan ilyen undorral számlázott nekem. Szerintem ez nem egy helyes üzletvezetési stratégia. (Gondoltam csak rossz napjuk volt, ezért tettem több próbát, de azért arra igen kevés az esély, hogy 5-ből 5-ször rossz napjuk legyen, akárhogy nézzük a statisztikát :) )
 
Ezzel az utolsó mondattal nem magad ellen dolgozol?

Nem az a cél, hogy csak GA legyen mindenhol. Többek között az irigykedős, áskálódós (csak nekem menjen a szomszéd dögöljön meg) szemlélet öli meg a boltokat is.
Ha mindenkinek jól megy azzal a hobbinak csak jobb lesz.

Ezért kellene, hogy aktívabbak legyenek mások is a népszerűsítésben.

A GA megy a saját útján. Széllel szemben is, akkor is ha épp nagyon nem vállalkozóbarát a gazdasági környezet. Új bolt, boltok és egy nagyobb ugrás előttünk áll, de én szeretném, ha mások is húznák ezt a szekeret.
 
Ezzel az utolsó mondattal nem magad ellen dolgozol?
Ebből látszik, hogy ő még mindig inkább akvarista/akvakertész, és nem kereskedő. ;) - Mármint a szívében, mindenki értse jól, hogy mit akarok vele kifejezni.

És nem kell nekem 10 GA bolt, csak egy, amiért nem kell másfél órát utaznom. :D

Aquafauna: Senkinek nem ajánlom! Ahányszor voltam ott, annyiszor csalódtam. Sosem voltak kedvesek, mindig úgy kellett könyörögni, hogy kiszolgáljanak. Igazából úgy néznek a vásárlóra, mintha valami illetéktelen ember lenne, és miért zavarja éppen őket. A halak általában már kifejlett, óriási példányok voltak, amit személy szerint nem kedvelek. Hogyha halat vásárolok, mindig az a cél, hogy minél fiatalabb és egészségesebb példányokat szerezzek be. Na ilyet nem tudtam ott, mert mindegyik már bőven kifejlett volt, mintha már 1-2 évesek lennének. Egyszer az idősebb eladónő telefonált a pultnál, mikor várakoztam: valaki akváriumot szeretett volna készíttetni, de nem tudta pontosan, hogy milyen üvegvastagság legyen, ezért érdeklődött telefonon. A nő olyan flegmán és lekezelően beszélt, hogy nem sikerült megegyezniük, majd jól lecsapta az eladónő a telefont, és mondta a magáét. Ezután ugyan ilyen undorral számlázott nekem. Szerintem ez nem egy helyes üzletvezetési stratégia. (Gondoltam csak rossz napjuk volt, ezért tettem több próbát, de azért arra igen kevés az esély, hogy 5-ből 5-ször rossz napjuk legyen, akárhogy nézzük a statisztikát :) )

Nem csak rossz napjuk volt, a nő általában ilyen. Elég gyakran járok oda, bevallom, én szeretem őket, de nem ő kedveltette meg magát. :D Bár már eljutottunk oda, hogy velem kedves, úgy néz ki a gyakori visszajárókat megtűri. Már arra is gondoltam, hogy nem bunkó, csak nem tudja kimutatni a kedvességet. Volt ilyen kolléganőm, akiről elsőre azt hittem, hogy egy alpári paraszt, aztán kiderült, hogy dehogy, csak nagy a hangja, és érdekes a modora, valójában pedig egy végtelenül tünemény nő volt. :D
Már írtam korábban is, hogy az alacsonyabb, idősebb urat kell keresni, ő nagyon kedves, segítőkész, és nem beszél rá minden hülyeségre. Elmondja a véleményét, mint haltartó, és mint eladó, aztán el lehet dönteni, hogy melyiket akarjuk választani.
 
Nem tudom, hogy aki elégedetlen a cégekkel, valamilyen úton módon próbálta már feléjük jelezni?
Facebook értékelés, google értékelés, ha nincs is saját véleményező platformjuk.

Mi is azért használunk sokféle rendszert, hogy ki tudjuk szűrni a hibákat. Lehet úgy gondolják ez a normális. Lehet senki sem szól nekik. De ha elég sok ilyen visszacsatolást kapnak lehet változik majd valami.A fórumokat nem mindenki olvassa.
 
Aquafaunában egyetlen dolgot "szoktam" venni: bár elég drágán adják, de általában van készleten eheim szűrőalkatrész nekik, és ha sürgősen kell, nincs mit tenni. Meg közel is vannak.
 
Az a jó ha sok az irigyetek!
Mert akkor valamit kurván jól csináltok!
Csak hajrá!!
Így tovább minnél magasabbra![emoji869]
Én minden nap reklamálok, elégsok beszállító céggel dolgozom együtt, és énis sok kritikát kapok/ unk dehát ez van, csak az a kérdés milyen színvonalon kapod a kritikát.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
 
Nem tudom, hogy aki elégedetlen a cégekkel, valamilyen úton módon próbálta már feléjük jelezni?
Facebook értékelés, google értékelés, ha nincs is saját véleményező platformjuk.

Mi is azért használunk sokféle rendszert, hogy ki tudjuk szűrni a hibákat. Lehet úgy gondolják ez a normális. Lehet senki sem szól nekik. De ha elég sok ilyen visszacsatolást kapnak lehet változik majd valami.A fórumokat nem mindenki olvassa.
Nem vagyok biztos benne, hogy szükséges bármiféle értékelő rendszer. Engem kifejezetten irritál, amikor több pontos értékelést kell adnom, miközben csak egy kérdés tettem fel az adott ügyintézőnek.
A vásárlók száma és viselkedése (visszatérése vagy nem) tökéletes visszajelzésnek kell lennie egy KERESKEDŐ részére. Ha ezt csak statisztikák alapján tudja megítélni, ott baj van.
A másik dolog, hogy az ember nem tud megváltozni, akár milyen visszajelzést kap. Mindenki született valamire. Megjátszani ugyan tudja magát, de ez soha nem lesz tartós magatartás forma. Van, aki megfelelő kommunikációval rendelkezik, és van aki nem. Aki nem, az ne legyen boltos. Kb. ennyi a véleményem.
 
Back
Oldal tetejére