• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Autós témák

Valóban nem pörög, pedig télen kell építeni a szezonra. Vagy rajtam kívül senki nem ennyire elborult itt? :ROFLMAO:
hááááát :D:D:D
Egy időben volt kedvem autó felújításokba, tuningba, átépítésbe kezdeni, de lehetőségem nem volt rá. Pedig az öregem zsiguliját megkaptam volna :D Aztán jött az egyetem, onnantól se időm se pénzem autó projektre :) megvettem egy nem túl vén Swiftet, azt kalapáltuk apóssal egy darabig, aztán sajnos mennie kellett, papír autó, legalábbis a lemez olyan vékony. Van másik tütü, nem is öreg Chevi Aveo. Elketyeg a verda úgy ahogy van. Mondjuk egy karosszériázás (jégkár eltávolítás) ráférne.
 
Valóban nem pörög, pedig télen kell építeni a szezonra. Vagy rajtam kívül senki nem ennyire elborult itt? :ROFLMAO:

Az építés nálam idő, hely de leginkább szaktudás hiányában elmarad. Marad a nyálcsorgatás :)

Ha már itt tartunk, hogy áll az e36 meg a kispók? :)
 
Az építés nálam idő, hely de leginkább szaktudás hiányában elmarad. Marad a nyálcsorgatás :)

Ha már itt tartunk, hogy áll az e36 meg a kispók? :)
36 várja a lakatolas, fényezés, elvileg február. Kispok szetbontva nullára, már "csak" be kell foltozni és osszerakni. De az egy barátom, nem az enyém, nekem elég a bmw meg asszony minije :) viszont végre költözök, lesz garazs, egyszerűbb dolgokat otthon is tudok majd csinálni.
 
10-20k között. itt is az az eset áll fent hogy az univerzális dolgok semmire se jók. max évi 5 nap havas útra nem szeretném autóalkatrész raktárrá alakítani a házat, ezért próbálkoznék vele
 
10-20k között. itt is az az eset áll fent hogy az univerzális dolgok semmire se jók. max évi 5 nap havas útra nem szeretném autóalkatrész raktárrá alakítani a házat, ezért próbálkoznék vele
20kra már megéri külön tél és nyári. Azt azért sokan elfelejtik, hogy a tél gumi nem csak a hóban tapad sokkal jobban, hanem esőben, nyálkás dzsuvás időben is. Na meg úgy egyáltalán hidegebb időben. Nekem például a saját autómon is ott van a komplett téli kerék, pedig 1000, maximum 1500 kilométert megyünk vele télen.
 
Sziasztok. Valakinek közületek van tapasztalata 4évszakos gumikkal?
Nekem sajnos van velük tapasztalatom. Konkrét márkákra nem emlékszem. Kétféle céges autón is négyévszakos gumik voltak. Szerintem borzalom. Esőben csúsztak, hóban mégjobban, melegben visítottak az aszfalton (akkor is csúszott). Érdekes módon főnököm imádta ezeket venni a céges autókra mert elmondása szerint azoknál nincsen jobb gumi. Aztán mikor a Ford Mustang-ra vette a téli/nyári gumikat kérdeztük erre nem négy évszakosat veszel?? Válasz: ne hülyéskedjetek már az a gumi semmire se jó. Az egy sz.r... :LOL:
 
A céges autónál amivel járok, meg nem mondanám, hogy 4 évszakos van fent és nem téli , de ezek szerint nyáron meg elolvadna a melegben:)
 
Négy évszakos se télen se nyáron nem jó. Ahogy Zotya mondja, nyálkás úton csúszik, melegen nyúlik. Ha mindenhol 20-al mész és a legkisebb hóesésben vagy komolyabb esőben is garázsban hagyod, még oké. De ha napi szinten használod az autót, ezen nem éri meg spórolni. Sokkal drágább lesz egy baleset, mint a két szett gumi.
 
Én eddig pozitívnak mondanám a tapasztalatom. Napi 500km-et megyek a cégessel és már szimbiózisban élünk, de nem gondoltam volna,hogy egy 4 évszakos gumi ilyen jó télen . ( 2 hónapja van fent) Lehet azért mert új, nyáron meg használhatatlan lesz .
 
Én eddig pozitívnak mondanám a tapasztalatom. Napi 500km-et megyek a cégessel és már szimbiózisban élünk, de nem gondoltam volna,hogy egy 4 évszakos gumi ilyen jó télen . ( 2 hónapja van fent) Lehet azért mert új, nyáron meg használhatatlan lesz .
Nem vagyok nagy autó szakértő így nem is szoktam benne okoskodni. Viszont nekem tényleg rossz tapasztalataim vannak vele. Nem volt olyan időjárás amiben jók lettek volna:D
Saját autón téli-nyári gumi szett van, nem kockáztatok:sneaky:
 
Mindig az út és látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni és nem lesz sose gond;)
Van néhàny autós portàl, nézegesd meg ott a teszteket.
Vannak rosszabb és jobb négy évszakos gumik. Van amelyik nyàron van amelyik télen teljesít jobban. Függ az adott orszàg éghajlatàtól is. Svédorszàgban nem érdemes...Németorszàg déli részén simàn jó lehet.
Akàr 10-20000 km-nél évente.
Ahol masszív hó van telente, oda kell a téli.
Rengeteg német autón van négy évszakos...köszönik jól vannak.
Màrkàtól is nagyon függ persze.
 
Autós portálokat rendszeresen olvasgatom, de ott szerintem sokszor beleszólhat a marketing rizsa a végső közzétett teszteredményekbe.
 
Autós portálokat rendszeresen olvasgatom, de ott szerintem sokszor beleszólhat a marketing rizsa a végső közzétett teszteredményekbe.
Persze, mint mindenhol.
De több teszt pàrhuzamos összevetése alapjàn kirajzolódik, hogy melyik gyàrtótól érdemes venni.
Szóval àtlagos futàsteljesítmény esetén, ha az éghajlat jellege olyan, simàn vàllalható.
 
Back
Oldal tetejére