• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Autós témák

Üdv.autósok!
Újabb autós kérdésem lenne.A riasztóm nyomógombjai megadták magukat,így egy csere lenne esedékes.Barátom azt mondta, hogy vagy egy sima riasztót tesz be ami 18000 körül lenne (ez már egy nem is a legolcsóbb ,középkategóriás szett lenne),vagy a másik alternatíva a kicsit drágább (30K) kártyás verzió ,ami abból a szempontból jobb lenne ,hogy nincs rajta nyomógomb.Nálam az a baj ,a zsebemben porosodhat a távirányító a munkámból kifolyólag.Ezért ment tönkre a mostani szett is.Ugyhogy megint szenvedek pár év múlva a nyomógombossal,vagy talán a kártyással ez elkerülhető .Adjatok tanácsot lécci.Nem tudom mi tévő legyek.:(Valaki használ egyáltalán kártyás riasztójú autót???Megbízható ez a rendszer????Állitólag be lehet állitani milyen távolságról érzékelje a nyitást -zárást.
Előre is köszi
 
Üdv.autósok!
Újabb autós kérdésem lenne.A riasztóm nyomógombjai megadták magukat,így egy csere lenne esedékes.Barátom azt mondta, hogy vagy egy sima riasztót tesz be ami 18000 körül lenne (ez már egy nem is a legolcsóbb ,középkategóriás szett lenne),vagy a másik alternatíva a kicsit drágább (30K) kártyás verzió ,ami abból a szempontból jobb lenne ,hogy nincs rajta nyomógomb.Nálam az a baj ,a zsebemben porosodhat a távirányító a munkámból kifolyólag.Ezért ment tönkre a mostani szett is.Ugyhogy megint szenvedek pár év múlva a nyomógombossal,vagy talán a kártyással ez elkerülhető .Adjatok tanácsot lécci.Nem tudom mi tévő legyek.:(Valaki használ egyáltalán kártyás riasztójú autót???Megbízható ez a rendszer????Állitólag be lehet állitani milyen távolságról érzékelje a nyitást -zárást.
Előre is köszi

Én használtam kártyásat. Először is meg kell szokni a használatát. Meg kell tanulni bízni benne. :) Mert van hogy eltávolodsz, de már nem látod, hogy bezárta-e, aztán visszamész, akkor meg már kinyitotta, szóval ilyen. :)
Egy nagy hátránya van: gyakran kell elemet cserélni a távirányítóban. Mert ugye állandóan adja ki magából a jelet.
Nem ajánlanám. Inkább egy olyat amihez kapható pót-távírányító.
 
Sziasztok!
Egy újabb autós kérdésem lenne hozzátok.
Ma hallottam ,hogy nem lehet/szabad gipszelt kézzel vezetni.Én nem hallottam ilyen jogszabályról,de persze ettől még lehet, hogy létezik.
Ti hallottatok már ilyenről?????Tényleg igaz????Mert akkor veszélyben van a szombati utam.
Köszi
 
Sziasztok!
Egy újabb autós kérdésem lenne hozzátok.
Ma hallottam ,hogy nem lehet/szabad gipszelt kézzel vezetni.Én nem hallottam ilyen jogszabályról,de persze ettől még lehet, hogy létezik.
Ti hallottatok már ilyenről?????Tényleg igaz????Mert akkor veszélyben van a szombati utam.
Köszi
nem tudom, mi a szabály, de tök logikus lenne
 
persze a magyar jogszabályok pont nem a logikát követik, úgyhogy szerintem jöhetsz :D
Köszi;)
Közben találtam egy cikket a neten:
Röviden: nem. Hosszabban: attól függ. A KRESZ ennyit mond: "Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse. (...) Az ülhet a volán mögé, aki a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van. (...) Ha a közúti járművezető két orvosi vizsgálat időpontja között egészségi állapotában olyan állapotromlást észlel, amely a közúti járművezetésre átmenetileg vagy véglegesen alkalmatlanná teheti, illetőleg azt befolyásolhatja, köteles az alkalmassági vizsgálat elvégzésére első fokon jogosult orvosnál orvosi vizsgálatra jelentkezni."
 
egészségi állapotában olyan állapotromlást észlel, amely a közúti járművezetésre átmenetileg vagy véglegesen alkalmatlanná teheti"

Szerintem meg is lett a kérdés válaszolva. Gipszelt kézzel biztos nem vezetnék. Hacsak nem a bal kezem gipszes és automataváltós az autó.
 
Ha úgy érzed, hogy téged nem befolyásol a gipsz akkor vezessél. Ezt neked kell érezni. Én csak arra célzok, hogy ha kell tenni egy hirtelen mozdulatot vagy bármit ami egészséges kézzel nem probléma ne akkor derüljön ki, hogy hopp ez mégsem megy. Részemről annyi, hogy gipszes kézzel nem vezetnék ha tiltja a KRESZ ha nem.

De szerintem az a legjobb ha teszel egy próbát otthoni körülmények között.
 
De szerintem az a legjobb ha teszel egy próbát otthoni körülmények között.
Tegnap is kocsival voltam gipszelni,és ma is kötözésen.Nem érzem nagy nyűgnek ,és veszélyesnek.Kormányt is tudom tartani vele míg váltok.Igaz azért nem olyan mértékű a karom mozgástere mintha épséges lenne ,de tudom vezetni a kocsit.
 
hát itt tényleg inkább a veszélyhelyzetekről szól a dolog, ha bármi gond van, nem biztos, hogy úgy tudsz reagálni, ahogy kéne
 
sziasztok :)

KATT
ilyet érdemes lehet venni az autóba? típusspecifikus - gyári levegőszűrő helyére lehet rakni (nem "gomba"), 10e km-enként pucolni kell (5e ft körül van a tisztító-olajozó szett, 8-10 alkalomra elég).
van aki szerint okosság, van olyan is, aki szerint többet árt, mint használ :) (több port engedhet be)

amúgy ki milyen autót nyúz itt a fórumon? kíváncsi lennék. ha gondoljátok, leírhatnátok, képet is linkelhetnétek róla...
 
sziasztok :)

KATT
ilyet érdemes lehet venni az autóba? típusspecifikus - gyári levegőszűrő helyére lehet rakni (nem "gomba"), 10e km-enként pucolni kell (5e ft körül van a tisztító-olajozó szett, 8-10 alkalomra elég).
van aki szerint okosság, van olyan is, aki szerint többet árt, mint használ :) (több port engedhet be)

amúgy ki milyen autót nyúz itt a fórumon? kíváncsi lennék. ha gondoljátok, leírhatnátok, képet is linkelhetnétek róla...
K&N jó cucc, nem a kamu kategória. Lehet kapni ezerféle ugyanilyet noname változatban, na azokkal csak tönkrevágod a motort. Azért azt erősnek érzem, hogy életed végéig tökéletes marad, meg hogy teljesítménynövelő (valamivel nagyobb a légáteresztése, így valóban jobb lesz az égés, de azért nem kell 10 lóerőt várni).
 
K&N jó cucc, nem a kamu kategória. Lehet kapni ezerféle ugyanilyet noname változatban, na azokkal csak tönkrevágod a motort. Azért azt erősnek érzem, hogy életed végéig tökéletes marad, meg hogy teljesítménynövelő (valamivel nagyobb a légáteresztése, így valóban jobb lesz az égés, de azért nem kell 10 lóerőt várni).

Egyelőre normál papírost vettem, talán tavasszal beruházok egyre. Kamu szóba sem jött, de a gomba sem, viszont a gyári helyre illeszthető ötlete nagyon megtetszett.
Külföldről (link) amúgy jóval olcsóbb lenne, mint itthonról, de van rá esély, hogy megvámolják (áfa).
 
Egyelőre normál papírost vettem, talán tavasszal beruházok egyre. Kamu szóba sem jött, de a gomba sem, viszont a gyári helyre illeszthető ötlete nagyon megtetszett.
Külföldről (link) amúgy jóval olcsóbb lenne, mint itthonról, de van rá esély, hogy megvámolják (áfa).
K&N-ből a gomba sem ugyanaz mint amit a Homashitában kapsz, abból az is nyugodtan használható, de gyári autóra felesleges. A gyári helyre passzoló a tartóssága miatt jó lehet.
 
sziasztok :)

KATT
ilyet érdemes lehet venni az autóba? típusspecifikus - gyári levegőszűrő helyére lehet rakni (nem "gomba"), 10e km-enként pucolni kell (5e ft körül van a tisztító-olajozó szett, 8-10 alkalomra elég).
van aki szerint okosság, van olyan is, aki szerint többet árt, mint használ :) (több port engedhet be)

amúgy ki milyen autót nyúz itt a fórumon? kíváncsi lennék. ha gondoljátok, leírhatnátok, képet is linkelhetnétek róla...

Milyen autód van, milyen motorral?
 
K&N-ből a gomba sem ugyanaz mint amit a Homashitában kapsz, abból az is nyugodtan használható, de gyári autóra felesleges. A gyári helyre passzoló a tartóssága miatt jó lehet.
Homasita nagy passz, nem szoktam ott vásárolni. Blitz gomba régen volt az autóban, de aztán a gyári rendszer lett visszarakva.
Csúnya is, meg valószínű, hogy csak több port átenged. Utcára talán tényleg jobb a sima papír, hiszen csak mert gyári helyre rakható, attól még ugyanaz a lényege, mint a gombának. A pepecs sem kell az olajozással. Sok helyen már 2-3e km-es futás után jobbnak látják olajozni. Maradok a papírnál :)

Tibi
Galant. 2.5 V6 turbo.
 
Homasita nagy passz, nem szoktam ott vásárolni. Blitz gomba régen volt az autóban, de aztán a gyári rendszer lett visszarakva.
Csúnya is, meg valószínű, hogy csak több port átenged. Utcára talán tényleg jobb a sima papír, hiszen csak mert gyári helyre rakható, attól még ugyanaz a lényege, mint a gombának. A pepecs sem kell az olajozással. Sok helyen már 2-3e km-es futás után jobbnak látják olajozni.

Tibi
Galant. 2.5 V6 turbo.
Turbósnál van értelme a gombának! csak figyelni kell a keveréket, hogy nem megy-e annyival több levegő, hogy több benzin is kéne, nem tudom, a Mitsu mennyire tud utánállítani magától. A másik, hogy csak akkor működik, ha hideg levegőt tud szívni, ha olyan helyen van, hogy a motortól felmelegedett levegőt kapja, pont semmire nem jó.
 
Back
Oldal tetejére