• Külső szűrőt keresel?

    Akkor a következő szűrőket áttekintő tájékoztató oldal neked készült. Gyári adatok, Green Aqua ajánlás és a fontosabb paraméterek. Szűrő választási tájékoztató.

    Tudtad, hogy az EHEIM 2275-ös szűrője az egyik legnépszerűbb termék a Professional 3 szériából? A Green Aqua-ban ezt a szűrőt önállóan 120-180 literes akváriumokhoz használjuk. 240 literes akváriumaink alatt két ilyen szűrő dolgozik tökéletesen.

    Ha szűk a keret, megfelelő alternatíva lehet a Tetratec EX 1200-as szűrő. A szűrőanyagokat később itt érdemes cserélni, de induláshoz megfelelő lehet.

    Tipp: Ha egy kis Purigennel kiegészíted a szűrőd, a vized kristálytiszta és színtelen lesz.

    További külső szűrők a Green Aqua kínálatából.

  • Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

ATMAN szűrők, vélemények tapasztalatok

Sziasztok!
2016.02. hóban vásároltam egy Atman AT-f302 belső szűrőt. Szombaton a vízcserénél észrevettem, hogy a fekete kábel el van szakadva. Próbáltam felvenni a kapcsolatot az üzlettel, de simán lerázott a manus:

Tisztelt Pap Józsefné!

Törésre nem vonatkozik a garancia, mint ahogy ezt tegnap már a telefonban is megbeszéltük. A garancia a gyártásból eredő meghibásodásra érvényes.

Keresse meg nyugodtan az Atman szervízet.

Üdvözlettel:
Itt töröltem, mert nem akarok reklámot!

Telefonba közölte, biztos rángattam a kábelt, vagy megfeszítettem, persze, hogy én voltam a hibás.

Mit tehetek, mert lehet, hogy nem volt drága, de nekem meg kell oldanom az akvárium szűrését. Hol találok szervizt, ahol javítanak szűrőt?
 

Attachments

  • 13405294_10209574847827443_148520409_o.jpg
    13405294_10209574847827443_148520409_o.jpg
    60.8 KB · Megtekintések: 7
  • 13405428_10209574848267454_1953696943_o.jpg
    13405428_10209574848267454_1953696943_o.jpg
    93.9 KB · Megtekintések: 7
Sziasztok!
2016.02. hóban vásároltam egy Atman AT-f302 belső szűrőt. Szombaton a vízcserénél észrevettem, hogy a fekete kábel el van szakadva. Próbáltam felvenni a kapcsolatot az üzlettel, de simán lerázott a manus:

Tisztelt Pap Józsefné!

Törésre nem vonatkozik a garancia, mint ahogy ezt tegnap már a telefonban is megbeszéltük. A garancia a gyártásból eredő meghibásodásra érvényes.

Keresse meg nyugodtan az Atman szervízet.

Üdvözlettel:
Itt töröltem, mert nem akarok reklámot!

Telefonba közölte, biztos rángattam a kábelt, vagy megfeszítettem, persze, hogy én voltam a hibás.

Mit tehetek, mert lehet, hogy nem volt drága, de nekem meg kell oldanom az akvárium szűrését. Hol találok szervizt, ahol javítanak szűrőt?
Szia!

Így a pálya széléről csak azt mondom, hogy a tényleges szigetelést nem szabadna befolyásolnia, de ettől függetlenül azért jobb biztosra menni.
Esetleg FBS-el adhatsz neki, vagy talán zsugorcsővel is megoldható a dolog.
 
Első gondolatom ez volt, mert a melóhelyemen vannak elektromos szakemberek (komolyabb szigeteléseket oldanak meg és ráadásúl emberek biztonsága függ tőllük), akik mondták, hogy megnézik,de előbb probáltam a garanciát érvényesíteni. Máshonann megkaptam, hogy az elektomosság és a víz nem játék, miért akarok börtönbe küldeni valakit,vagy kinyírni a családot. Ha elszakadt elvesztette a kettős szigetelő funkcióját. Én teljesen béna vagyok hozzá. Most mi a túrót csináljak, miért nem garanciálos egy 4 hónapot üzemelő valami?
 
Első gondolatom ez volt, mert a melóhelyemen vannak elektromos szakemberek (komolyabb szigeteléseket oldanak meg és ráadásúl emberek biztonsága függ tőllük), akik mondták, hogy megnézik,de előbb probáltam a garanciát érvényesíteni. Máshonann megkaptam, hogy az elektomosság és a víz nem játék, miért akarok börtönbe küldeni valakit,vagy kinyírni a családot. Ha elszakadt elvesztette a kettős szigetelő funkcióját. Én teljesen béna vagyok hozzá. Most mi a túrót csináljak, miért nem garanciálos egy 4 hónapot üzemelő valami?

Helló!

Hogyan járj el:

  • Vidd vissza a boltba, s kérd a javítást (nem javítható), de kérd.
  • Amennyiben elutasítanak, kérd a panaszkönyvet, s jegyezd be, hogy a kereskedő elutasította a termék megjavítását a garanciális időszakban. Kérd el a másolati példányt, s említsd meg nyugodtan, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Vágást, becsípődést kivéve erre örök a garancia!!! Garanciális időszakban a kereskedőnek, forgalmazónak kell bizonyítania a nem rendeltetésszerű használatot. Esetünkven ez nem áll fent. A gyártó nem megfelelően rögzítette a vezetéket kicsúszás ellen a kiöntő gyanta alatt.Továbbá a címkén nem látom az IP védelmem jelét. A két vízcsepp nem elég!!! Nem szabványos.​
  • Ezt követően vidd el a terméket a fogyasztóvédelemhez bevizsgálásra (ingyenes), József körút 6. Győzni fogsz, előre megmondom.

Négy hónapos eszköznek nem szabad így kinéznie. A fogyasztóvédelem meg fogja vizsgálni, s akár be is tilthatja a forgalmazást.

Nem neked kell bizonyítanod, hogy rossz a gyártmány, a forgalmazónak.

Sokan azt gondolják, hogy pár ezer forintért nem érdemes, de pont e miatt tudják eladni a sz..rt is, mert úgy sem reklamálnak.
 
Helló!

Hogyan járj el:

  • Vidd vissza a boltba, s kérd a javítást (nem javítható), de kérd.
  • Amennyiben elutasítanak, kérd a panaszkönyvet, s jegyezd be, hogy a kereskedő elutasította a termék megjavítását a garanciális időszakban. Kérd el a másolati példányt, s említsd meg nyugodtan, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Vágást, becsípődést kivéve erre örök a garancia!!! Garanciális időszakban a kereskedőnek, forgalmazónak kell bizonyítania a nem rendeltetésszerű használatot. Esetünkven ez nem áll fent. A gyártó nem megfelelően rögzítette a vezetéket kicsúszás ellen a kiöntő gyanta alatt.Továbbá a címkén nem látom az IP védelmem jelét. A két vízcsepp nem elég!!! Nem szabványos.​
  • Ezt követően vidd el a terméket a fogyasztóvédelemhez bevizsgálásra (ingyenes), József körút 6. Győzni fogsz, előre megmondom.
Négy hónapos eszköznek nem szabad így kinéznie. A fogyasztóvédelem meg fogja vizsgálni, s akár be is tilthatja a forgalmazást.

Nem neked kell bizonyítanod, hogy rossz a gyártmány, a forgalmazónak.

Sokan azt gondolják, hogy pár ezer forintért nem érdemes, de pont e miatt tudják eladni a sz..rt is, mert úgy sem reklamálnak.
mintor tökéletesen leírta a megfelelő eljárást. A lényeg: amíg garanciális rajtuk a bizonyítási teher, bármit is állítanak.
 
Most találtam, ezek szerint az eheim se tökéletes :)
Gyárilag jár hozzá 2 tömítő gyűrű,én 10 év alatt egyszer cseréltem,minden szétszedésnél kap szilikonzsírt.
Persze jó lehet,ha éppen tönkrement és nincs kéznél vasárnap este! :)
 
Gyárilag jár hozzá 2 tömítő gyűrű,én 10 év alatt egyszer cseréltem,minden szétszedésnél kap szilikonzsírt.
Persze jó lehet,ha éppen tönkrement és nincs kéznél vasárnap este! :)
Nekem is évekig ment, és tömítés csere nélkül adtam oda bátyámnak, bár nála most csak porosodik. Korábban @Gurilon -nal való értekezés alatt jött elő, hogy szerinte nem fut együtt a kosarak belső csöveinek illesztése, és mellé folyik a leáramló víz, erre volt válasz a videó ;)
https://akvakertesz.hu/threads/atman-szurok-velemenyek-tapasztalatok.2331/page-16#post-298576
 
Sokan vásárolnak interneten, ekkor sem kell megrettenni. Sok webáruháznak nincs telephelye:

Ilyenkor emailban is közölhető a reklamáció, s legkésőbb 30 napon belül köteles az eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni. A szóbeli panaszt az eladónak haladéktalanul ki kell vizsgálnia, és ha nem fogadja el igényünket, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni. Ez EU-s direktíva.

A határon átnyúló vásárlással összefüggő jogvitáknál jogaink érvényesítéséhez (tanácsadás, idegen nyelvű levelezés) a bírósági eljárás előtt az Európai Fogyasztói Központ (József körút 6. nfo@magyarefk.hu) tud segítséget nyújtani.

Amennyiben a kereskedő nem fogadja el a jogszabályi rendelkezésekkel összhangban álló elállási jogunk gyakorlását, és nem fizeti vissza az általunk kifizetett összeget – mint minden szerződéssel kapcsolatos jogvitában - bírósághoz vagy a lakóhelyünk szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatunk.

A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
  • a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
  • a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
  • a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
  • a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).

Feltétel:
A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. Ez amellett, hogy törvényi feltétel, a fogyasztónak is érdeke, hiszen lehetséges, hogy a problémája még gyorsabban, a békéltető testületi eljárás nélkül oldódik meg. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben, de a legcélszerűbb módja, ha a fogyasztó a kifogásait ajánlott, tértivevényes levélben küldi meg a szolgáltatónak, mivel így bizonyítható legkönnyebben, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését illetve, hogy a fogyasztó panaszát a szolgáltató megkapta.

És:
A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a fogyasztónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a fogyasztó hátrányára dönt. Ebben az esetben a fogyasztót terhelik az eljárási költségek.

Bővebben:
http://magyarefk.hu

És nem elrettentő, de:
Érdemes már bejáratott üzletben vásárolni, pl. GA, vagy más, nevesebb forgalmazó, s márkás terméket vásárolni. Sokkal nagyobb az esélye, hogy nem kerül sor jogi problémákra.
Az Atman, ebből a szempontból nem a legnevesebb, de akkor is vannak lehetőségek, különösen akkor, ha az életet veszélyeztető meghibásodás lép fel.
 
Sokan vásárolnak interneten, ekkor sem kell megrettenni. Sok webáruháznak nincs telephelye:

Ilyenkor emailban is közölhető a reklamáció, s legkésőbb 30 napon belül köteles az eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni. A szóbeli panaszt az eladónak haladéktalanul ki kell vizsgálnia, és ha nem fogadja el igényünket, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni. Ez EU-s direktíva.

A határon átnyúló vásárlással összefüggő jogvitáknál jogaink érvényesítéséhez (tanácsadás, idegen nyelvű levelezés) a bírósági eljárás előtt az Európai Fogyasztói Központ (József körút 6. nfo@magyarefk.hu) tud segítséget nyújtani.

Amennyiben a kereskedő nem fogadja el a jogszabályi rendelkezésekkel összhangban álló elállási jogunk gyakorlását, és nem fizeti vissza az általunk kifizetett összeget – mint minden szerződéssel kapcsolatos jogvitában - bírósághoz vagy a lakóhelyünk szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatunk.

A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
  • a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
  • a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
  • a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
  • a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).

Feltétel:
A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. Ez amellett, hogy törvényi feltétel, a fogyasztónak is érdeke, hiszen lehetséges, hogy a problémája még gyorsabban, a békéltető testületi eljárás nélkül oldódik meg. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben, de a legcélszerűbb módja, ha a fogyasztó a kifogásait ajánlott, tértivevényes levélben küldi meg a szolgáltatónak, mivel így bizonyítható legkönnyebben, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését illetve, hogy a fogyasztó panaszát a szolgáltató megkapta.

És:
A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a fogyasztónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a fogyasztó hátrányára dönt. Ebben az esetben a fogyasztót terhelik az eljárási költségek.

Bővebben:
http://magyarefk.hu

És nem elrettentő, de:
Érdemes már bejáratott üzletben vásárolni, pl. GA, vagy más, nevesebb forgalmazó, s márkás terméket vásárolni. Sokkal nagyobb az esélye, hogy nem kerül sor jogi problémákra.
Az Atman, ebből a szempontból nem a legnevesebb, de akkor is vannak lehetőségek, különösen akkor, ha az életet veszélyeztető meghibásodás lép fel.


Húúúú, ezt de sokan nem tudjuk, és ezzel élnek vissza, de milyen jó, hogy vannak köztünk olyanok, akik segítséget tudnak adni ilyen esetben. Nagyon szépen köszönöm! Az a baj, hogy még megnézni se volt hajlandó, csak azt karattyolta: vezetékre nincs garancia, csak motor meghibásodásra.
 
Húúúú, ezt de sokan nem tudjuk, és ezzel élnek vissza, de milyen jó, hogy vannak köztünk olyanok, akik segítséget tudnak adni ilyen esetben. Nagyon szépen köszönöm! Az a baj, hogy még megnézni se volt hajlandó, csak azt karattyolta: vezetékre nincs garancia, csak motor meghibásodásra.
Sajnos igen, nem tudjuk...

A kereskedő sem jól tudja. Amennyiben a garancia levélben nincs kikötve, akkor a teljes eszközre kiterjed a garancia!!!
Ja!!! Nem tehet ilyen kitételt!!! Az Eu területén minden elektromos cikkre minimum egy év garancia jár!!! A teljes termékre, a-tól z-ig.
Fogyasztóvédelem!

Ma csak 2000 Ft-al vágnak át, holnap 3000 Ft-tal. Mi lesz holnapután?
Az elv a fontos.
 
Utoljára módosított:
Húúúú, ezt de sokan nem tudjuk, és ezzel élnek vissza, de milyen jó, hogy vannak köztünk olyanok, akik segítséget tudnak adni ilyen esetben. Nagyon szépen köszönöm! Az a baj, hogy még megnézni se volt hajlandó, csak azt karattyolta: vezetékre nincs garancia, csak motor meghibásodásra.
Elfelejtettem: nem kell megnéznie.
 
Sokan vásárolnak interneten, ekkor sem kell megrettenni. Sok webáruháznak nincs telephelye:

Ilyenkor emailban is közölhető a reklamáció, s legkésőbb 30 napon belül köteles az eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni. A szóbeli panaszt az eladónak haladéktalanul ki kell vizsgálnia, és ha nem fogadja el igényünket, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni. Ez EU-s direktíva.

A határon átnyúló vásárlással összefüggő jogvitáknál jogaink érvényesítéséhez (tanácsadás, idegen nyelvű levelezés) a bírósági eljárás előtt az Európai Fogyasztói Központ (József körút 6. nfo@magyarefk.hu) tud segítséget nyújtani.

Amennyiben a kereskedő nem fogadja el a jogszabályi rendelkezésekkel összhangban álló elállási jogunk gyakorlását, és nem fizeti vissza az általunk kifizetett összeget – mint minden szerződéssel kapcsolatos jogvitában - bírósághoz vagy a lakóhelyünk szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatunk.

A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
  • a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
  • a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
  • a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
  • a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).

Feltétel:
A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. Ez amellett, hogy törvényi feltétel, a fogyasztónak is érdeke, hiszen lehetséges, hogy a problémája még gyorsabban, a békéltető testületi eljárás nélkül oldódik meg. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben, de a legcélszerűbb módja, ha a fogyasztó a kifogásait ajánlott, tértivevényes levélben küldi meg a szolgáltatónak, mivel így bizonyítható legkönnyebben, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését illetve, hogy a fogyasztó panaszát a szolgáltató megkapta.

És:
A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a fogyasztónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a fogyasztó hátrányára dönt. Ebben az esetben a fogyasztót terhelik az eljárási költségek.

Bővebben:
http://magyarefk.hu

És nem elrettentő, de:
Érdemes már bejáratott üzletben vásárolni, pl. GA, vagy más, nevesebb forgalmazó, s márkás terméket vásárolni. Sokkal nagyobb az esélye, hogy nem kerül sor jogi problémákra.
Az Atman, ebből a szempontból nem a legnevesebb, de akkor is vannak lehetőségek, különösen akkor, ha az életet veszélyeztető meghibásodás lép fel.
Uh. Fel vagy ám készülve. Ezután ha lesz eladó növényem csak úgy merem majd meghirdetni, hogy a végére írom majd zárójelbe ( @mintor sajna már elfogyott) :)
 
Nekem az Atman Cf800-as a 112 l-es akiban tökéletesen végzi a munkáját! 960l/h a gyári adata. Lily pipe-vel használom, ami jól fodrozza a vizet! Nem csinál nálam erős flow-t, de teszi a dolgát!:) A szívószár és a kimenő szál egy oldalon van elhelyezve, hogy forogjon az egész akváriumban a víz.
Nekem a töltete lentről fölfelé:
1. tálca siporax-durva szivacs
2. tálca siporax
3. tálca siporax- perlon

Üdv. Nálam is ugyanígy működik. Atman CF-800, 112l-as akvárium, egy oldalon a két cső és lily pipe. Elégedett vagyok vele. Egyelőre Bioball,szivacs, lávakő,perlonvatta,aktív szén a töltőanyag, de majd cserélni akarom jobb szűrőanyagra.
 
Elfelejtettem: nem kell megnéznie.
Az ügy ott tart, hogy bekérte a kereskedő a szűrőt bevizsgáltatásra 3 hete. Ma az én drága kolléganőm (mert van kinevezett titkárnőm) küldött nekik egy üzenetet, hogy hol tart a dolog. ÉSSSSSS SIKER, a gyártó kicseréli a szűrőt. Köszönöm még egysz-ezerszer Mintornak. :) Ha Ő nem lett volna, hagyom a fenébe és buktam volna mindent.
 
Az ügy ott tart, hogy bekérte a kereskedő a szűrőt bevizsgáltatásra 3 hete. Ma az én drága kolléganőm (mert van kinevezett titkárnőm) küldött nekik egy üzenetet, hogy hol tart a dolog. ÉSSSSSS SIKER, a gyártó kicseréli a szűrőt. Köszönöm még egysz-ezerszer Mintornak. :) Ha Ő nem lett volna, hagyom a fenébe és buktam volna mindent.

Gratula!
Az a baj, hogy sokan így gondolkodnak, vagy nem mernek foglalkozni a problémával, vagy eleve vesztésre ítélik, s hagyják a fenébe. Nem szabad, mert ezzel olajat öntünk a kereskedők, forgalmazók tüzére, s vissza élnek vele (kinek nem inge...). A fogyasztói társadalmat erősíti, ha valaki mer fellépni. Nem a forint összegről van szó. Az elvről. Jó pénzt adtál jó áruért. Ha az áru nem jó, visszajár a pénz. Nem csere szűrő!!! A pénz. Persze jó, ha van egy tartalék a fiókban... azt gondolom, már ez is jó eredmény, de a törvény szerint neked vissza jár a termék ára. Elvégre megtört a bizalmad a termékkel szemben.

A fogyasztók érdekeit védik a jogszabályok, törvények, szabványok, amiket sajnos vérrel írtak. Ezt nem szabad elfelejteni.
A forgalmazó nem kockáztat meg egy reklamációból eredő típusvizsgálatot, félő megbukna. Elvileg egy ilyen kütyü vezetékére 1,5 kg-s súly-t kötnek, amit 70 cm magasról leejtenek. A vezetéknek nem szabad károsodnia. Ha mégis, nem hozható forgalomba. Fellebbezésnek helye nincs.
A CE jelet sok gyártó a saját szakállára felteszi a készülékre, ami nem jelenti azt, hogy be is vizsgálták a készüléket. Ez sajnos nem kötelező.
 
Gratula!
Az a baj, hogy sokan így gondolkodnak, vagy nem mernek foglalkozni a problémával, vagy eleve vesztésre ítélik, s hagyják a fenébe. Nem szabad, mert ezzel olajat öntünk a kereskedők, forgalmazók tüzére, s vissza élnek vele (kinek nem inge...). A fogyasztói társadalmat erősíti, ha valaki mer fellépni. Nem a forint összegről van szó. Az elvről. Jó pénzt adtál jó áruért. Ha az áru nem jó, visszajár a pénz. Nem csere szűrő!!! A pénz. Persze jó, ha van egy tartalék a fiókban... azt gondolom, már ez is jó eredmény, de a törvény szerint neked vissza jár a termék ára. Elvégre megtört a bizalmad a termékkel szemben.

A fogyasztók érdekeit védik a jogszabályok, törvények, szabványok, amiket sajnos vérrel írtak. Ezt nem szabad elfelejteni.
A forgalmazó nem kockáztat meg egy reklamációból eredő típusvizsgálatot, félő megbukna. Elvileg egy ilyen kütyü vezetékére 1,5 kg-s súly-t kötnek, amit 70 cm magasról leejtenek. A vezetéknek nem szabad károsodnia. Ha mégis, nem hozható forgalomba. Fellebbezésnek helye nincs.
A CE jelet sok gyártó a saját szakállára felteszi a készülékre, ami nem jelenti azt, hogy be is vizsgálták a készüléket. Ez sajnos nem kötelező.
Hú te aztán figyeltél az órán. :)
Jó, hogy van köztünk ilyen szakértő.
 
Sziasztok! van egy At-3335 külső szűrőm,4 évet állt,benne a szűrő anyaggal,van esetleg valami teendő első indításnál ? vagy nem számít hogy ennyit állt ?
 
Sziasztok! van egy At-3335 külső szűrőm,4 évet állt,benne a szűrő anyaggal,van esetleg valami teendő első indításnál ? vagy nem számít hogy ennyit állt ?
Fejtömítést megnézném, nem lapult-e meg. Nekem 1 év állást minden gond nélkül kibírt. Szűrőanyag meg nem romlik meg, esetleg poros lesz , egy átmosás nem árt
 
Sziasztok! van egy At-3335 külső szűrőm,4 évet állt,benne a szűrő anyaggal,van esetleg valami teendő első indításnál ? vagy nem számít hogy ennyit állt ?
Én még annyit javasolnék a béke érdekében, hogy fürdőkádba tenném egy vödör vízzel és járatnám egy ideig.
 
Back
Oldal tetejére