• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

114 literes - nagyon kezdő

Zarite

Nézelődő
Sziasztok!
Kemény két hozzászólásom volt eddig, úgy gondoltam elindítom ezt a naplót. Rengeteg helyről keresek inspirációt, így most egy ideig vélhetően rengeteg képet fogok hozni és talán olyan naplók linkjét is összegyűjtöm akiket olvasni akarok.
Minden tanácsot szívesen fogadok ám, hiszen nagyon kezdő vagyok. :)

Bemutatkozás része pedig: 20 éves vagyok, életem első saját akváriumával. Alacsony költségvetésű lesz, sok D.I.Y projekttel, mivel szeretek itthon ügyködni és barkácsolni. Most még tervezői fázisban vagyok, nem tudom, hogy milyet és hogyan szeretnék kinézetben. :)

Akvárium
80cm hosszú, 34 cm széles és 42cm mély
Fluval 204-es szűrő van hozzá
Házi Co2 (élesztős) adagolás
Házi fénycsöves világítás
Melegítő
van egy kis belső szűrő is, hamarosan működő :)

Amit szeretnék: Garnélák. Ebből nem engedek. :) Mellé nano halakat, még a fajtákat nem találtam ki.

Aljzat most bazalt törmelék, és tápgolyók. Örököltem egy 3D-s hátfalat, majd hozok fényképet róla. :)

Elsőre ennyi.
 
Üdv a fórumon. Írhatnál pontosabb adatokat pl. a szűrő teljesítmény L/h-ban, világítás hány watt. A bazalt törmelékes aljzattal az a probléma hogy, a garnéláknak nem a legjobb a növényekről nem is beszélve. A 3D-s háttérrel az a gond szeret algásodni. Várunk pár fotót is mert úgy a legjobb egy napló ha sok a fotó.:)
 
Terveztem képet, de csak ma tudtam feltölteni őket. Világítás: A gyárim(Heto) 11W az épített (a képen lent) 22W ráírással. Gyáriban egy fehér és egy rózsaszín cső van,
Ez egy régebbi képem, még ihlet miatt fotóztam. Nem hiszem, hogy ilyen lesz az elrendezés, de azért berakom, hátha...
1428951410_51.jpg

Így kaptam meg az akváriumot, mellette pedig már a tisztított változat
1428951411_09.jpg

1428951411_66.jpg