• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Visszafolyásgátló szelep

mondjuk a reduktorhoz volt csomagolva egy imbusz-kulcs, de nem találtam rajta semmilyen lyukat vagy bármit, amihez használható lenne. elég bosszantó egyébként, hogy egy 30ezer forintos ilyen kütyühöz az ég világon semmilyen leírás nincsen, csak egy ábra, hogy melyik része micsoda
 
Nem lehet hogy a kék csak egy sapka? és alatta van a szabályzó csap? a visszafolyásgátló simán átengedi a levegőt amikor belefújsz? mert láttam már olyat amikor a benne lévő "csőr" össze volt forrva
 
hát nemtom, nem bírom leszedni a kék részt :S a szelepen simán át tudok fújni, a másik irányba meg tökéleesen zár
 
Biztos hogy lehet allitani a kimeno nyomast. Akkor megy csak le nullara, ha leveszed a palackrol. En is megnezem hol tudnam allitani mert lehet kees a 2bar:) amugy en sem ertek hozza meg annyira, de biztos ezert dobja le mert sok az 5 bar.
 
fasza, most addig tekergettem, hogy mostmár ereszt valami.....amint megnyitom a palackot, valahol hallani, hogy ereszt....és hiába zárom el a palackot, ha megpróbálom leszedni róla a reduktort, akkoris ereszt
 
most leszedtem a reduktort a palackról, és itt valami gumitömítés el van szakadva
 
Ok időközben kiegészítettem a webshopos leírást is. Nemrégen volt szó a fórumon erről a reduktorról.

A reduktor a palack nyomást FIX 3-4 bar körülire csökkenti. Tehát nem állítható! Az imbuszkulcsot ha használod, egyedül 1 helyre tudod betenni a reduktor csatlakozó nyílásába, le tudod tekerni a csatit és patronra is ráültethető csavart kapsz.

A legtöbb ázsiai reduktor NEM lehet csökkenteni a kimenő oldalon. Tiszelet a kivételnek. Ezek egységesen 3-4 bar nyomást tudnak. Így könnyedén meghajtják az összes nagyobb nyomást igénylő atomizert stb.

Szóval akkor mégegyszer.... NEM lehet állítani. Az óra teljesen mind1 mit mutat, mert amint a rendszer nyomás alá kerül és a csőben kiegyenlítődik a nyomás a mutatók beállnak megfelelő értékre.

Hol lövi le neked a nyomás a csövet?

Mivel az atomizered csavaros, a reduktor csavaros, gyanítom, hogy a visszafolyásgátló szelepnél.
A bejegyzés elején szereplő visszafolyásgtló szerintem LEVEGŐhöz való szelep nem CO2-höz.

Ha puha a csöved és a vissszafolyásgátló nem csavaros és esetleg a gyárban még kicsit jobban le is csökkentik a szelep átmérőjét (levegő visszafolyásgtlók általában neem annyira passzentosak), akkor 2 bar körül lelövi a nyomás.

El kell érni, hogy a szelepnél ne tudja ldobni a csövet a nyomás. Hogyan? Kemény csövekkel és megfelelő visszafolyásgátlóval ami rászorul a csőre. Vagy egy csavaros visszafolyásgtlóval.
 
az atomizer nem csavaros, ráhúzós, ahogy a visszafolyásgátló is - változó, hogy mikor melyiknél lövi le a csövet...most viszont leszedtem a reduktort, mondván belenézek, hátha ott lehet állítani valamit, és a palackhoz csatlakozó csavarnál el van szakadva egy ilyen átlátszó gumigyűrű :S
 
Viktor, ha holnap bejövök hozzátok, és hozom a reduktort, szelepet, csöveket, atomizert együtt, meg tudjátok nekem ott helyben mutatni, hogy pontosan hogyan kéne megcsinálni? legalább kiderül, hogy én vagyok ennyire béna, vagy valami nem jó...

ezt a gumitömítést mennyi megcsinálni amúgy? azt se tudom, hogy én csesztem el vagy ilyen volt, mikor feltettem, baromira nem nézegettem, hogy mi van a csavaron belül....

az hogy nincs leírás, nem nektek szólt, inkább a gyártónak, hogy valami papírt beletehetnének, hogy mégis hogy tegye össze az ember, nem mindenki született zseni az ilyenhez
 
ja és azt én sem értem, hogy miért áll 6-on a jobb oldali óra, mikor le van szerelve??
 
Gumitomitest nem csinálunk hanem bevisszuk egy víz-gazos boltba vagy oda ahol árulnak ilyeneket és adnak olyat ami jó lesz hozzá. :)
 
Viktor, ha holnap bejövök hozzátok, és hozom a reduktort, szelepet, csöveket, atomizert együtt, meg tudjátok nekem ott helyben mutatni, hogy pontosan hogyan kéne megcsinálni? legalább kiderül, hogy én vagyok ennyire béna, vagy valami nem jó...

ezt a gumitömítést mennyi megcsinálni amúgy? azt se tudom, hogy én csesztem el vagy ilyen volt, mikor feltettem, baromira nem nézegettem, hogy mi van a csavaron belül....

az hogy nincs leírás, nem nektek szólt, inkább a gyártónak, hogy valami papírt beletehetnének, hogy mégis hogy tegye össze az ember, nem mindenki született zseni az ilyenhez

Gumitömítés fogyó alkatrész érdemes minden palack cserekor cserélni. Ha holnap bemész a boltba Nigro biztosan segít neked.
 
Back
Oldal tetejére