• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Növényes Opti 64L

Hati72

Tapasztalt kertész
Sziasztok!

Szeretnem bemutatni a párnapja indított akváriumomat.

Egy pár szót rólam, Attilának hívnak Észak Ír országban élék a családommal.
Kezdő vagyok a napló írásban is és az akvarisztikában is.
A fórumra és a GA-ra kb. 6 hónapja találtam.
Ezért rengeteg pénzt költöttem fölöslegesen.:banghead::)
Ez a 5-ik aksim kb. 1,5 ev alatt. :)
Napló indításom elsődleges célja, hogy tanuljak illetve a felmerülő problémákra a ti segítségetekkel választ kapjak.
A fotók mobilosak lesznek.

Koszi, hogy benéztél.


Akvarium:
GA Opti-White 60x30x36
Szuro:
Tetra 800 plus, gyari toltet (erkezik a GA-bol a biologiai szuroanyag)
Vilagitas:
29 watt (szinten erkezik az uj lampa, Quad 4x24 W)
Talaj:
Taptalaj NutriBasis 6in1
Altalanos t. Tropica Soil
Dekor:
Dragon es Ohko ko
Red Moor fa
Novenyek:
Pogostemon Erectus
Vesicularia F. Weeping moss
HC Cuba
A. Reineckii Mini
Rotala Bossii
Ammania sp. Bonsai
 
Utoljára módosított moderátor által:
Rögtön itt az első kérdésem miért nem jelennek meg a képek??? Elolvastam ezzel kapcsolatos bejegyzéseket de meg ígyse sikeruLt.
 
93d10f78a5f3c533af1373d02599483e.jpg
 
Az akvárium indításáról itt írnék.
Több naplót elolvastam, úgy látom mindenki másképp csinálja, kivéve a vízcserét.
Egy héttel a növények megérkezése előtt, elindítottam az akváriumot. Napi 50%-os vízcserékkel.
Nem tudom, hogy ennek volt-e értelme vagy sem, de az biztos, hogy mind az a jelenség ami az első nano aksiban megvolt, itt elmaradt (algásodás, vízelszineződés, stb).
A legrosszabb az volt, amikor a 'red moor' fán (a régi akvárium) egy nagyon ronda alga megjelent, ami csak úgy tűnt el, ha kivettem a vízből és lekeféltem róla. Sajnos 1-2 napon belül így is vissza jött. [emoji30] Később majd feltöltök róla egy képet.