• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Növényes Iwagumi- "A három testőr"

Zoli82

Kertész szaki
Méret: 80x35x50 cm
Szűrés: Hydor prof. 600
Fütés:Eheim thermo control 200w
Világitás: Flexi-M 2x39W, T5, 6500K
10 kg Seiryu kő
Talaj:JBL ProScape Volcano Mineral táptalaj 3l
JBL ProScape növénytalaj barna
15l
Növények:
Green Aqua Eleocharis acicularis
Green Aqua Micranthemum Sp. Monte Carlo
Halak: egyelőre még nincs..
Első nap a hardscape..
IMG_20151121_195856.jpg
Az ültetés..
IMG_20151126_125731.jpg
Nyolcadik nap..
Most jelenleg itt tartok, tápozás easy carbo, és profitó ,meg azoo plant premium hetente.
Kezdő vagyok úgy ,hogy azt nézzétek el nekem, ha valamit nem úgy csinálok ahogy azt kéne.
Hátúlra szeretnék még valami nagyobb növényt ...
IMG_20151130_155435.jpg
 
Utoljára módosított moderátor által:
Színes növényt szeretnél hátulra ,vagy zöldet???
Mert ha csak zöldet akkor szerintem egy Acicularis is jól mutatna a kövek mögött;)
Vöröses menne az iwagumiba? Ami megélne low tech be..Ez a acicularis van a kövek mögött csak a mini van. A sima acicularis az nagyobb?
 
Hmm nem rossz! Viszont a bal oldali követ közelebb vittem volna a középsőhöz és kicsit balra döntöttem volna. 80 centiben meg jobban mutatna min. 5 db. Ettől függetlenül jó lehet ;) (van eladó kavicsom ha gondolod :D )
 
Hmm nem rossz! Viszont a bal oldali követ közelebb vittem volna a középsőhöz és kicsit balra döntöttem volna. 80 centiben meg jobban mutatna min. 5 db. Ettől függetlenül jó lehet ;) (van eladó kavicsom ha gondolod :D )
Igen kevéske volt, eza 3db a jobb és bal oldalra kellett volna még egy "áldozati" kő ha jól mondom.
 
Méret: 80x35x50 cm
Szűrés: Hydor prof. 600
Fütés:Eheim thermo control 200w
Világitás: Flexi-M 2x39W, T5, 6500K
10 kg Seiryu kő
Talaj:JBL ProScape Volcano Mineral táptalaj 3l
JBL ProScape növénytalaj barna
15l
Növények: