Nagyjából értem. Szóval akkor a palack csonkján is kellene lenni tömítésnek? mert ott nincs
Leírni nehezebb.
A reduktor csavarjában van egy közdarab. Imbuszos. ha ezt kitekered alatta ott van egy apró tömítés.
Amikor a reduktort felteszed a palackra ez a közdarab elfordul időnként. De mivel az imbuszhoz már nem férsz hozzá az egyetlen módja, hogy meghúzd, hogy finoman ráforgatsz kézzel a csavar utáni órás részre.
Egyébként 3 helyet kell nézni a felszerelésnél.
1. A palackra rögzítő csavar. 25-ös kulcs kell hozzá.
2. A közdarab. (ezt kell kézzel meghúzni, hogy az apró tömítésre lezárjon.)
3. A legutolsó darab a reduktoron szintén néha elforoghat. Ezt egy 1.2-es imbusszal tudod meghúzni.
A lényeg hogy semmi se forogjon