1. Ez a weboldal cookie-t használ. Az új EU szabályozásnak megfelelően ez az üzenet az első látogatáskor megjelenik.
    A weblap további használatával automatikusan elfogadod, hogy az Akvakertész.hu Fórum cookie-t használ.
    Az Akvakertész Fórum csapata Learn More.
  2. Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

    Értesítés elrejtése

Green Aqua - ahol az ügyfél az első

Kategória: 'Green Aqua', témanyitó: viktorlantos, téma nyitása: Máj 15, 2017.

  1. viktorlantos
    Épp nem fórumozik ...

    viktorlantos Alapító Admin

    Tag:
    Ápr 15, 2009
    Hozzászólások:
    27,500
    Kedvelik:
    43,988
    Hely:
    Budapest
    A Green Aqua-nál a kezdetek óta fontos volt az ügyfelek visszajelzése, értékelése. Ezeket az évek alatt automatikusan, vagy fél-automatizálva publikáltuk. Ennek köszönhető, hogy ma már több mint 8500 termék vélemény olvasható oldalunkon. Közel 600 visszajelzés szolgáltatásunkról (ez utóbbit csak kb 1 éve indítottuk):
    https://www.facebook.com/greenaqua/app/226132034107547/?ref=page_internal

    A facebookon közel 1000 értékelés van szintén: https://www.facebook.com/pg/greenaqua/reviews/?ref=page_internal

    Ezeken kívűl a google business-ről is gyűjtjük a visszajelzéseket, instagramról, flickr-ről.

    És kb 1.5 évvel ezelőtt indítottuk el a helpdesk rendszerünket a megnövekedett kérdés és kérés áradat kezelésére. A cél az volt, hogy egyetlen megkeresés se maradjon válasz nélkül, és ha már válaszolunk kapjunk visszajelzést is arról, mennyire volt hasznos a segítségünk.

    Az ok amiért a topikot nyitottam, hogy megmutassam a lenti chartot amire szintén nagyon büszkék vagyunk.
    Az elmúlt 1 évben a ránk zúduló kérdéseket 97.3%-os ügyfél elégedettséggel zártuk. Ez 3558 eset volt ami mögött több tízezer email és telefon szerepel természetesen.

    Aki az utóbbi 1 évben akár chaten, facen, emailben, weben írt nekünk biztosan találkozott ezzel a rendszerrel. Miután egy kérést lezárunk a rendszer automatikusan megkérdezi az ügyfelet, mennyire volt elégedett a munkatársak hozzáállásával és a segítséggel. Ezt nem csak egyszerű értékeléssel, de szöveges visszajelzéssel is meg lehet koronázni. Ezeket utólag kiértékeljük, a problémákra visszatérünk és mindig a 100%-os elégedettségre törekszünk. Csak így lehet javítani a szolgáltatáson. Csak így lehetünk a legjobbak.

    A rendszerek ilyen szintű összekapcsolása nem újdonság, de ebben a hobbi kategóriában Európában is az élmezőnyben vagyunk.

    Még bírjuk a strapát :) ---- és ezekben a számokban a fórumos dolgaink nincsenek is benne.

    Hogy miért mutatom ezt meg? Mert senki más nem mutogat ilyesmit :) És ennek biza oka van.

    customer-satisfaction.
     
    Dragon22, Klusi, Tomi és 25 mások kedvelik ezt.
  2. Evil79
    Épp nem fórumozik ...

    Evil79 Kertész szaki

    Tag:
    Nov 17, 2016
    Hozzászólások:
    145
    Kedvelik:
    161
    Hely:
    Tiszavasvári
    Gratula! (y) A fentiekre én is rá tudok erősíteni. A GA oldalon keresztül tettem fel tegnap egy kérdést és kb. 5 percen belül megjött a válasz. Azért az is szépen látszik a fenti charton, hogy tipikusan ősztől-tavaszig szépen rápörgünk a témára.
     
    Nigro és viktorlantos kedvelik.

Aktuális oldal megosztása