• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Low-tech Folytatás, működő akváriumból történő áttelepülés...

Üdv. Az elmúlt pár hónapban, több helyen felbukkantam, esetleg túl sokat is kérdeztem ( bocsi, nagyon kezdő vagyok ) . Teljesen újan kerültem be akvárium, akvarisztika világába. Az elején történtek velem dolgok, sajna amiket visszafordítani már nem tudok....
- kifogtam egy Kakadu törpesügeret, akit ajánlottak. Hát pont egy vehemes, karakteres hal volt. Sajna szemem láttára ölt meg 2 kedvencemet.

- kaptam egy darakórt, sajna nem vettem észre időbe. Pirosorrúim, és egy ramim eltávoztak. Gyógyszeres kezelés, stb. Sikerült átlendülnöm a dolgon.
- növényeim nagyon nem fejlődtek. Kiderült, Aquatlantis Easy Led 59 cm kevés volt számomra. Tápozás semmi sem volt, CO2 sem.
- hazamentem ( külföldön lakom ) egy hét szabira, visszajöttem, majdnem elsírtam magam. A kollegám etette a halaimat. Vagy túl lett etetve, vagy a napfény amire gondolok, mert a sötétítőm ki volt húzva. Fullra bealgásodtam. Kipakoltam, újraraktam a terepet. Most egy hete működik, a növényeim kezdenek talán észhez térni.....

Történtek dolgok. Eladom eme akváriumom, van már vevőm hála istennek. Juwell Rio 125. Nem szeretem a beépített felső kerete miatt, és az eleje karcos. Ezért tervezek egy áttelepedést, egy vadiúj aksiba, picit jobban foglalkozva a dolgokkal szakmailag , esztétikailag, mindenképpen.
Utoljára méretett vízparamétereim :


KH 7,
GH 9,
PH 7.5,
NO2 0.1 ( visszaállt nullra )
NO3 0.5

Mi marad, mi változik ?

Maradni kellene :

1.,

- világítás : remélem jobb, mint az Aquatlantis Easy Led 59 . Házi készítésű 82 cm , 4 x 75 cm hideg fehér LED szalag, 5730 SMD ledekkel, elvileg maxon 4529 lumet tud.8 fokozaton állítható.

2 .,

- szűrés : - Tetra EX800 plusz.
töltet :
- legalul 1 liter Siporax
- felette 1 liter SubstratPro
- felette 1 liter Matrix