• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Autós témák

Köszönöm Zoli. Ha rövidebb is meg kell próbálnom mert egyszerűen nem lehet látni a mostanival. Nekem még soha nem égett ki izzóm kocsiba nem is tudom mennyi az élettartama egy gyárinak. De minden képen jobb megoldásnak látszódik mint a mostani. (y)
 
3 hónaposak. Patika mind kettő. Izzó lesz a baj szerintem.
A fényszórók utángyártottak ugye? Én is vettem a Fastrámra régen utángyártott búrákat, de annyit se láttam velük, mint a gyári bemattulttal. Az van, hogy az utángyártottak némelyikénél a foncsor parabola íve nem az gazi, és ezért nem ad olyan szép éles éles vetítési képet, mint a gyári, ilyenkor nem lesz éles a fénye. Ez lehet az egyik ok.

Az is lehet, hogy az izzók nincsenek a helyükön. Pár tized milliméter is sokat számít!

A másik az izzó gyengesége, igen, vehetsz bele OSRAM Nightbreakert, nekem is volt, és nagyon erősen, fehéresen világított, megéri! (Bár ha a foncsor rossz, akkor mindegy neki :()
 
A fényszórók utángyártottak ugye? Én is vettem a Fastrámra régen utángyártott búrákat, de annyit se láttam velük, mint a gyári bemattulttal. Az van, hogy az utángyártottak némelyikénél a foncsor parabola íve nem az gazi, és ezért nem ad olyan szép éles éles vetítési képet, mint a gyári, ilyenkor nem lesz éles a fénye. Ez lehet az egyik ok.

Az is lehet, hogy az izzók nincsenek a helyükön. Pár tized milliméter is sokat számít!

A másik az izzó gyengesége, igen, vehetsz bele OSRAM Nightbreakert, nekem is volt, és nagyon erősen, fehéresen világított, megéri! (Bár ha a foncsor rossz, akkor mindegy neki :()
Utánagyártott bszki.. Ez lesz a probléma??:banghead: Veszek bele izzót ha azzal is rossz vissza viszem és balhét csapok. Köszi(y)
 
Utánagyártott bszki.. Ez lesz a probléma??:banghead: Veszek bele izzót ha azzal is rossz vissza viszem és balhét csapok. Köszi(y)

Bizony a lámpa márkája nagyban meghatározza a minőségét. Tavaly én is cseréltem és nagyon csábító volt az olcsóbb típus, de fórumokon olvasgatva inkább rendeset vettem. Ez ugyan dupla annyi volt, de a legolcsóbb ízzóvan is szépen világít.
 
Az osram silverstar 2 is jó kis pilács az olcsóbb árfekvésből. ;)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
 
Elol 9x19 hatul 10x19

Az mondjuk nem kicsi! Mondjuk nekem a 19" nem is menne fel, de ez a 9x17" hátul pont guszta. Igaz a képen még benne volt az állítható futómű de azóta az kikerült, uh2 centivel most magasabb! Dobsz egy képet a kocsiról?
 
Szép, jól áll neki a piros kerék. Az a magasabb annyit jelent h most befér a gyufásdoboz a kerék és a sárvédő közé, eddig ez kivitelezhetetlen volt. :D
 
Milyen motor van a kocsiban? Mennyire bajos az E46 szerinted? :) Nagyon gondolkodom egy touring-on :whistle::whistle:

Egyébként nagyon baba a kocsi (y):)
Sajnos 20d, utólag bánom, rövideket járok, egy jó hathengeres benzines kellett volna. De jön-megy, dízelhez képest élvezetes, állva egyetlen egyszer hagyott, még a tavalyi durva hidegekben régi akksival, idén már simán vette ezt az akadályt is, -19-ben is beindult harmadik izzításra. 360e van benne óra szerint, az előző tulaj sztoriját én bevettem, és az alkatrészek alapján is tényleg ennyi körül járhat.

Bajos :) bármennyiért veszed, még sokat fogsz rá költeni. Nálam a két év alatt kijöttek az átlag hibák: kettőstömegű, kuplung, porlasztók, generátor meg persze némi rozsda. Viszont inkább úgy tekintek rá, hogy nagyon jó áron vettem és most kb annyiba van, mintha vettem volna egyet a drágábban hirdetett példányok közül, DE fontos, hogy nem egyszerre kellett kiadni azt a pénzt és így biztosan tudom, hogy ezek az alkatrészek tényleg jók, egy drágán, tökéletesként hirdetett autónál pedig bármikor kijöhetnek ugyanezek a hibák

Ha akarsz venni 1-1,2 körül kell nézni és számolni vele, hogy még 800-1 között költeni fogsz rá kb két év alatt. Vagy 2-ért bármikor vihető az enyém :D

A héten kap egy programozást, kíváncsi vagyok mit bír ésszerű keretek közt, a 10" széles hátsókat nem forgatja meg a gyári konfig szárazon :)
 
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már nagyon várom a tavaszt...:barefoot::whistle:

Én is.

Egyrészt ez az undorító sós latyak úgy eszi a jó kis japán lemezt mint az óvodás a túró rudit (ha szőrös szívű akarok lenni, a mitsu colton és a mazda MPV-n is lenne tavasszal lakatolni való, de sanszosan ez most elmarad - decemberben megtörtem a mitsut és persze én voltam KRESZ szerint a hibás, 120e karácsony előtt rohadt jól esett), másrészt undorító hogy minden reggel jeget kell kaparnom a szélvédőről.

A másik, hogy a következő autómban hótzicher hogy lesz ülésfűtés, pár éve még nem zavart a hiánya, de 40 felé már érzem a derekamat. :p Pedig a Mitsu hamar befűt, és a mazdában van webasto, de akkor is.
 
...
Bajos :) bármennyiért veszed, még sokat fogsz rá költeni. Nálam a két év alatt kijöttek az átlag hibák: kettőstömegű, kuplung, porlasztók, generátor meg persze némi rozsda. Viszont inkább úgy tekintek rá, hogy nagyon jó áron vettem és most kb annyiba van, mintha vettem volna egyet a drágábban hirdetett példányok közül, DE fontos, hogy nem egyszerre kellett kiadni azt a pénzt és így biztosan tudom, hogy ezek az alkatrészek tényleg jók, egy drágán, tökéletesként hirdetett autónál pedig bármikor kijöhetnek ugyanezek a hibák

Én is inkább úgy vagyok vele, hogy beltér meg kasztni legyen rendben, meg legyen persze egyben a műszakilag amennyire ez látszik/kideríthető. Szervizkönyv semmi nem jelent sajna, vettem én már úgy Németországból márkaszervizben vezetett szervizkönyves autót hogy az összes bejegyzés full kamu volt mert semmi nem volt benne cserélve ami a könyv szerint igen... És persze vásárlás előtt márkaszervízben át is nézettem. Minden tökéletes az autón, jött a szakvélemény. :D
Szóval ezeket egy, másfél év alatt úgyis kicseréled, pláne ha nyugodtan akarsz autózni. Akkor meg nem mindegy mit hazudik az eladó? :D

Ideális esetben ha veszel autót úgyis azzal kezded a kötelező olaj+szűrőkön túl, hogy vezérlés csere. A többi meg jön magától. :p
 
Back
Oldal tetejére