• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Autós témák

Sajnos 20d, utólag bánom, rövideket járok, egy jó hathengeres benzines kellett volna. De jön-megy, dízelhez képest élvezetes, állva egyetlen egyszer hagyott, még a tavalyi durva hidegekben régi akksival, idén már simán vette ezt az akadályt is, -19-ben is beindult harmadik izzításra. 360e van benne óra szerint, az előző tulaj sztoriját én bevettem, és az alkatrészek alapján is tényleg ennyi körül járhat.

Bajos :) bármennyiért veszed, még sokat fogsz rá költeni. Nálam a két év alatt kijöttek az átlag hibák: kettőstömegű, kuplung, porlasztók, generátor meg persze némi rozsda. Viszont inkább úgy tekintek rá, hogy nagyon jó áron vettem és most kb annyiba van, mintha vettem volna egyet a drágábban hirdetett példányok közül, DE fontos, hogy nem egyszerre kellett kiadni azt a pénzt és így biztosan tudom, hogy ezek az alkatrészek tényleg jók, egy drágán, tökéletesként hirdetett autónál pedig bármikor kijöhetnek ugyanezek a hibák

Ha akarsz venni 1-1,2 körül kell nézni és számolni vele, hogy még 800-1 között költeni fogsz rá kb két év alatt. Vagy 2-ért bármikor vihető az enyém :D

A héten kap egy programozást, kíváncsi vagyok mit bír ésszerű keretek közt, a 10" széles hátsókat nem forgatja meg a gyári konfig szárazon :)

Ismerős. A kocsim árát én is ráköltöttem már (gumi, szélvédő, kuplung és persze a kötelező dolgok vezérlés stb.) pedig az csak egy 1.4-es civic.
Igazából szeretnék egy kocsit ami hátul kapar :) és az E46 jól is néz ki. Van kínálat is belőle és persze jó oldalon hajt :D A másik ilyen a Lexus IS200. Viszont sokkal ritkább a kombi meg szinte nem is létezik :cool:
 
Ismerős. A kocsim árát én is ráköltöttem már (gumi, szélvédő, kuplung és persze a kötelező dolgok vezérlés stb.) pedig az csak egy 1.4-es civic.
Igazából szeretnék egy kocsit ami hátul kapar :) és az E46 jól is néz ki. Van kínálat is belőle és persze jó oldalon hajt :D A másik ilyen a Lexus IS200. Viszont sokkal ritkább a kombi meg szinte nem is létezik :cool:
Annyira szinte, h a Lexus-nak talán nem is létezik kombi autója. ;) Az autó szerintem is hátul hajt. (y):D:p
 
Ismerős. A kocsim árát én is ráköltöttem már (gumi, szélvédő, kuplung és persze a kötelező dolgok vezérlés stb.) pedig az csak egy 1.4-es civic.
Igazából szeretnék egy kocsit ami hátul kapar :) és az E46 jól is néz ki. Van kínálat is belőle és persze jó oldalon hajt :D A másik ilyen a Lexus IS200. Viszont sokkal ritkább a kombi meg szinte nem is létezik :cool:

Azt nem tudom h IS200-e vagy nem de most van egy eladó Lexus a győri úton a körforgalom autokeresekdésben. ;) de mindjárt megkeresem neked és küldöm a linket
 
E46 jól is néz ki
Jól bizony. Igazán időtálló formát alkottak a formatervezők annak idején. A mai kínálatból nem vennék már dízel 46-ot. Esetleg ha mégis akkor is csak a szerelőmmel és akkor is kétszer meggondolva. Viszont semmiképp sem a 150 lovas verziót. Az kicsit olyan, mint a VW PDTDI szériája. Amikor kevés benne a km, akkor nagyon jó, de utána lehet bele önteni a pénzt. Másik vonalon se jobb a helyzet, mert a benzines kétliteresek eszik az olajat. Már gyárilag is ették szóval nem egy jó konstrukció sajnos. Leginkább egy 30d-t tudnék elképzelni e46-ból. Abból is azt, amelyiket az e39 (5-ös) 193lovas dízeljével szerelték. Van ismerettségi körben több ilyen motor 350k+ futásteljesítménnyel, de nem kellett hozzányúlni. 5 évig hajtottam egy 318i-t M43B19TU motorral 118lóval. Azt nem lehetett elpusztítani. Láncos volt 8 szeleppel. Nagyon szerettem.
 
Én is.

Egyrészt ez az undorító sós latyak úgy eszi a jó kis japán lemezt mint az óvodás a túró rudit (ha szőrös szívű akarok lenni, a mitsu colton és a mazda MPV-n is lenne tavasszal lakatolni való, de sanszosan ez most elmarad - decemberben megtörtem a mitsut és persze én voltam KRESZ szerint a hibás, 120e karácsony előtt rohadt jól esett), másrészt undorító hogy minden reggel jeget kell kaparnom a szélvédőről.

A másik, hogy a következő autómban hótzicher hogy lesz ülésfűtés, pár éve még nem zavart a hiánya, de 40 felé már érzem a derekamat. :p Pedig a Mitsu hamar befűt, és a mazdában van webasto, de akkor is.

Azt elhiszem, hogy nem esett jól a bünti. Sajnos a japán autók nem épp a rozsdavédelmükről híresek ez tény, de ettől függetlenül nagyon jó autók! Igaz én német párti vagyok, de nem elvakultan, h csak az a jó. Ezeket a természeti "csapásokat" én sem szeretem, de szerencsére az idei telet 2-3 hóeséssel megúsztuk, viszont a jégkaparás engem is kiborít. A Golfot mondjuk nem kell takarítani, télen álomba merül és garázsban van, éppen ezért várom a tavaszt, mert viszket a seggem a lóerők után. :)
 
Azt elhiszem, hogy nem esett jól a bünti. Sajnos a japán autók nem épp a rozsdavédelmükről híresek ez tény, de ettől függetlenül nagyon jó autók! Igaz én német párti vagyok, de nem elvakultan, h csak az a jó. Ezeket a természeti "csapásokat" én sem szeretem, de szerencsére az idei telet 2-3 hóeséssel megúsztuk, viszont a jégkaparás engem is kiborít. A Golfot mondjuk nem kell takarítani, télen álomba merül és garázsban van, éppen ezért várom a tavaszt, mert viszket a seggem a lóerők után. :)
Loerok?? Mit tud? :) a BMW elott nekem epitett joszagok voltak, kvazi utcai versenyautok, hianyzik a feeling, de feltem a rendoroktol a vegere, ezert lett a "csaladi"
 
Üdv.
Szavazásra tennék fel egy kérdést ,aki esetleg kommentálna annak a véleményére is kíváncsi lennék,hogy miért pont a választott motor.
Egy Ford gépjárművön pörgetem magam egy ideje,de nem tudok okos lenni,mert vegyes híreket hallottam.Szóval:
1.8 TDCI vagy inkább a 2.0 TDCI????
Köszi
 
Loerok?? Mit tud? :) a BMW elott nekem epitett joszagok voltak, kvazi utcai versenyautok, hianyzik a feeling, de feltem a rendoroktol a vegere, ezert lett a "csaladi"

2.8 VR6 gyári 174 ló! Családinak pedig egy B6 Passat kombit hajtok 1.9 PDTDI. Jók a pöckölt kocsik de ha minőségi dolgokat akarsz akkor építés közben drága, ha nem akkor meg utána, uh jobb egy erős gyárit venni, az jó esetben bírja.
 
2.8 VR6 gyári 174 ló! Családinak pedig egy B6 Passat kombit hajtok 1.9 PDTDI. Jók a pöckölt kocsik de ha minőségi dolgokat akarsz akkor építés közben drága, ha nem akkor meg utána, uh jobb egy erős gyárit venni, az jó esetben bírja.

Hu az a VR6 baba lehet :wideyed:(y)
 
2.8 VR6 gyári 174 ló! Családinak pedig egy B6 Passat kombit hajtok 1.9 PDTDI. Jók a pöckölt kocsik de ha minőségi dolgokat akarsz akkor építés közben drága, ha nem akkor meg utána, uh jobb egy erős gyárit venni, az jó esetben bírja.
VR6 jo moka :) koltseg oldala sose zavart, minden hobbira kolteni kell, foleg ha minoseget akarsz. Inkabb az egyre szigorubb ellenorzesek, ahogy vadasznak mar az epitett autokra.
 
VR6 jo moka :) koltseg oldala sose zavart, minden hobbira kolteni kell, foleg ha minoseget akarsz. Inkabb az egyre szigorubb ellenorzesek, ahogy vadasznak mar az epitett autokra.

Így van! Itt Sopronban is több ismerősöm forgalmija ugrott már, pedig többeknél nem is volt teljesítmény változás csak az ültetés vagy a nagy kerék perverz gumi méretekkel. Gondolom a fővárosban és környékén ez még fokozottabban figyelve van. A VR6 tényleg jó móka, letörölhetetlen vigyor fagy az arcomra akárhányszor előveszem! :D
 
Így van! Itt Sopronban is több ismerősöm forgalmija ugrott már, pedig többeknél nem is volt teljesítmény változás csak az ültetés vagy a nagy kerék perverz gumi méretekkel. Gondolom a fővárosban és környékén ez még fokozottabban figyelve van. A VR6 tényleg jó móka, letörölhetetlen vigyor fagy az arcomra akárhányszor előveszem! :D
hát előszeretettel vadásznak forgalmira rendszeresen. nálam általában nem az adott autóba való motorok voltak és ez volt a végén már túl kockázatos. ha most a futómű vagy a kerék miatt elveszik a forgalmit, nem érdekel, két óra alatt visszaalakítom, levizsgáztatom aztán megint vissza és megy tovább minden. érdekes módon - lekopogom - a BMW-vel még egyszer sem állítottak meg, pedig hangos, a kerék látványosan nincs a helyén és egy perc alatt vánszorgok át egy fekvőrendőrön, mégse piszkálnak, pedig rengeteg rendőr van a környéken
 
Üdv.
Szavazásra tennék fel egy kérdést ,aki esetleg kommentálna annak a véleményére is kíváncsi lennék,hogy miért pont a választott motor.
Egy Ford gépjárművön pörgetem magam egy ideje,de nem tudok okos lenni,mert vegyes híreket hallottam.Szóval:
1.8 TDCI vagy inkább a 2.0 TDCI????
Köszi

Mennyit mész évente? Ragaszkodsz a dízelhez? Csak mert én jópár dízel után a következő családi autómban csakis benzinmotort tudok elképzelni. Van itthon ez a dízelfetisizmus, aminek én is bedőltem sokáig. Már megfizettem a tanulópénzt, lejöttem a cuccról. :)
 
Mennyit mész évente? Ragaszkodsz a dízelhez? Csak mert én jópár dízel után a következő családi autómban csakis benzinmotort tudok elképzelni. Van itthon ez a dízelfetisizmus, aminek én is bedőltem sokáig. Már megfizettem a tanulópénzt, lejöttem a cuccról. :)
Nem ragaszkodom a dízelhez,de egy 1.8 tonnás egyterűnél a fogyasztás gondolom jelentősebb lenne egy benzines esetében .Vagy nem??????Ezzel riogatnak a dízeles ismerősök.Persze pro és kontra a két üzemanyag esete
 
Galaxy?

Nem tudom, ha nem mész vele az átlagosnál többet (20-25.000/év) akkor a dízel alacsonyabb fogyasztása nem kompenzálja az irgalmatlan szopórollert ha beleszaladsz valami hibába, ezeknél a magasnyomású dízeleknél már felér egy gazdasági totálkárral ha a motorban valami komolyabb alkatrész huncutkodik.

Nálam most a Mazda MPV kormolgat egyre erősebben nagy gáznál, porlasztócsúcsokkal van valami, jó esetben elkoszolódtak és egy ultrahangos tisztítás rendbe rakja (25-30.000), egyébként ha gáz van és csere, darabja több, mint a minimálbér...
 
Back
Oldal tetejére