Selfedestroyer
VIP kertész
Sajnos 20d, utólag bánom, rövideket járok, egy jó hathengeres benzines kellett volna. De jön-megy, dízelhez képest élvezetes, állva egyetlen egyszer hagyott, még a tavalyi durva hidegekben régi akksival, idén már simán vette ezt az akadályt is, -19-ben is beindult harmadik izzításra. 360e van benne óra szerint, az előző tulaj sztoriját én bevettem, és az alkatrészek alapján is tényleg ennyi körül járhat.
Bajos bármennyiért veszed, még sokat fogsz rá költeni. Nálam a két év alatt kijöttek az átlag hibák: kettőstömegű, kuplung, porlasztók, generátor meg persze némi rozsda. Viszont inkább úgy tekintek rá, hogy nagyon jó áron vettem és most kb annyiba van, mintha vettem volna egyet a drágábban hirdetett példányok közül, DE fontos, hogy nem egyszerre kellett kiadni azt a pénzt és így biztosan tudom, hogy ezek az alkatrészek tényleg jók, egy drágán, tökéletesként hirdetett autónál pedig bármikor kijöhetnek ugyanezek a hibák
Ha akarsz venni 1-1,2 körül kell nézni és számolni vele, hogy még 800-1 között költeni fogsz rá kb két év alatt. Vagy 2-ért bármikor vihető az enyém
A héten kap egy programozást, kíváncsi vagyok mit bír ésszerű keretek közt, a 10" széles hátsókat nem forgatja meg a gyári konfig szárazon
Ismerős. A kocsim árát én is ráköltöttem már (gumi, szélvédő, kuplung és persze a kötelező dolgok vezérlés stb.) pedig az csak egy 1.4-es civic.
Igazából szeretnék egy kocsit ami hátul kapar és az E46 jól is néz ki. Van kínálat is belőle és persze jó oldalon hajt A másik ilyen a Lexus IS200. Viszont sokkal ritkább a kombi meg szinte nem is létezik